Get Up to 40% OFF New-Season Styles * Limited time only.

Cum sa slabesti fara diete? I-am cerut sfaturi terapeutului in nutritie

Cum sa slabesti fara diete? I-am cerut sfaturi terapeutului in nutritie

Cum sa slabesti fara diete? I-am cerut sfaturi terapeutului in nutritie
Probabil ca toata lumea a incercat sa slabeasca. Este un subiect urias in jurul caruia sunt concentrate diverse sfaturi si acestea pot sa nu fie intotdeauna adevarate. De aceea i-am cerut terapeutului nostru nutritional sa ne arate cum sa slabim intr-adevar si intr-un mod sanatos. Sfaturile pe care vi le vom oferi in acest articol sunt dovada clara ca niciun „ceaiuri de slabit” nu va functiona vreodata. Scaderea in greutate nu este un proces complicat, dar trebuie inteles corect. Deci sa trecem la asta.
Incepeti prin a incepe metabolismul
Pentru inceput, am putea clarifica ce este de fapt metabolismul. Metabolismul este o serie de procese biochimice care transforma nutrientii primiti in energia necesara pentru functionarea organismului. Energia ne costa chiar si functiile de baza ale vietii si acesta este motivul pentru care trebuie sa primim cel putin minimum de energie. Pur si simplu pentru a supravietui si asta se numeste metabolism bazal. Cantitatea de metabolism bazal (sau energie care este consumata fara a fi nevoie de exercitii fizice) afecteaza varsta, sexul si masa musculara. Cu cat aceasta valoare este mai mare, cu atat este mai mare consumul total de energie pe zi.

Nu putem schimba unii factori ai metabolismului bazal, dar chiar si asa, aceasta functie a organismului poate fi practic usor influentata. Reprezinta pana la 70% din cheltuielile totale de energie, asa ca acest pas merita foarte mult.

Cum sa accelerezi arderea metabolismului bazal?
Circulatie
Faptul ca slabesti datorita sportului probabil ca nu te va surprinde. S-ar putea sa fii surprins sa afli ca exercitiile fizice regulate maresc valoarea metabolismului bazal. Astfel, o persoana mai activa arde mai mult in repaus decat cea pasiva. In plus, sportul sustine cresterea musculara si afecteaza si metabolismul bazal. Un kilogram de tesut muscular poate arde pana la 13,5 kcal in repaus. Grasimea ard doar 4 kcal. Asa ca nu ar trebui sa-ti fie frica de antrenamentul de forta, chiar si atunci cand slabesti.

Dieta regulata si adecvata
Nici dieta drastica si nici deficitul caloric in accelerarea metabolismului bazal nu este cu siguranta deplasat. Acest lucru se datoreaza faptului ca, daca ii oferiti in mod regulat organismului dumneavoastra suficienti nutrienti si energie, va va permite sa lucrati cu excesul, deoarece nu va trebui sa faca provizii. Daca ar fi invers si corpul tau ar muri de foame, niciun proces standard nu ar decurge asa cum ar trebui. Prin urmare, 3-5 cursuri complete pe zi sunt intelese in mod regulat si suficient. Mic dejun pranz si cina. Micul dejun poate fi mai important decat credeti pentru ca metabolismul bazal sa functioneze bine. Corpul se regenereaza in mod activ peste noapte, pentru care cheltuieste o cantitate mare de energie, care trebuie reinnoita. In plus, este nevoie de energie pentru digestie, asa ca si arzi 😁

Si, de asemenea, nu uitati ca meniul ar trebui sa fie cu adevarat variat. Evitarea carbohidratilor complecsi sau a grasimilor nu este cu siguranta o alegere buna. Toti macronutrientii sunt importanti pentru un organism sanatos in anumite cantitati.

Alimente care accelereaza metabolismul:
Ingrediente bogate in proteine ​​- Carne, produse lactate, leguminoase…
Alimente bogate in vitamine – Legume, fructe, carbohidrati complecsi…
Gaurana – O planta care contine cantitati mari de cofeina.
Sinefrina – Alcaloid din portocala amara. Actioneaza asupra organismului similar cu adrenalina si favorizeaza termogeneza.
Capsaicina – Un alcaloid natural care se gaseste in ardeii iute.
Crom – creste in mod natural eficienta insulinei si ajuta la mentinerea nivelului normal de glucoza. Suprima gustul dulce (miere, nuci, rosii, broccoli).
Regimul de baut
Nu numai ca organismul este adesea hidratat fara un regim adecvat de baut si poate parea umflat din cauza acestuia, dar metabolismul si diverse alte procese biochimice nu au putut avea loc. La urma urmei, corpul uman este alcatuit in principal din apa.

Regimul corect de baut este de 35-40 ml de lichide neindulcite si nesaturate per kilogram de greutate corporala. Deci, o persoana de 70 de lire sterline ar trebui sa bea aproximativ 2 litri de lichid pe zi.

Stimulanti naturali
De asemenea, puteti folosi stimulenti naturali pentru a va incepe metabolismul. Cafeaua sau ceaiul verde va pot misca foarte frumos mainile metabolice si, de asemenea, pot adauga energie. De exemplu, poti incerca cafeaua sau ceaiul verde clasic, dar matcha are cele mai bune efecte. Energia vine din ea treptat si oboseala nu este atunci la fel de brusca ca dupa cafea. In plus, ofera organismului o cantitate imensa de antioxidanti, care sunt necesari pentru buna functionare a imunitatii.
Somn de calitate si suficient
Intreaga sanatate umana se invarte in jurul somnului. Regenerarea are loc noaptea. Daca acest proces nu este sustinut suficient de somn, creierul tau va fi obosit a doua zi. Vei avea un apetit mai mare pentru dulciuri (iar slabirea nu ajuta prea mult) si activitatea ta va scadea. Daca neglijezi somnul pentru o perioada lunga de timp, metabolismul tau va incetini.

Ce scoti din asta?
Metabolismul dispersat si lent poate deranja multe femei si barbati si, prin urmare, este necesar sa ne concentram asupra unui stil de viata sanatos. Nu se poate pierde in greutate fara exercitii fizice, asta stim cu totii. Dar nu este posibil fara aceste alte puncte mentionate. Asa ca este bine sa adopti mai intai aceste obiceiuri sanatoase si abia apoi sa te ingrasi si sa-ti stabilesti obiective clare. Metabolismul bazal, asa cum sa mentionat deja, reprezinta aproximativ 70% din cheltuielile totale de energie. Nu-l uita cu adevarat.

Distribuie acest articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *