Get Up to 40% OFF New-Season Styles * Limited time only.

7 mituri nutritionale complet gresite

7 mituri nutritionale complet gresite

Produsele usoare sunt pentru linia subtire, grasimile te ingrasa, iar lamaile contin cea mai mare vitamina C.

Toate aceste afirmatii sunt presupuneri comune si raspandite despre alimentele care sunt bune sau rele pentru organismul nostru. Am ajuns la capatul a 7 mituri nutritionale si avem perspective surprinzatoare pentru tine!

1. Lamaile contin cea mai mare parte de vitamina C
Ca si alte citrice, lamaile contin multa vitamina C. Cu toate acestea, ele nu sunt in fruntea lor absoluta, deoarece kale, varza de Bruxelles si broccoli pot tine cu usurinta pasul. Cu toate acestea, vitamina C este sensibila la caldura si solubila in apa, motiv pentru care vitamina valoroasa se pierde adesea la gatirea legumelor mentionate.
Dar daca lamaia sau varza nu are cel mai mare continut de vitamina C, atunci cine este preferatul? Ciresele Acerola, tufisul camu camu si prunul australian au cel mai mare continut de vitamina C.

Nu va faceti griji, nu trebuie sa calatoriti atat de departe pentru a obtine suficienta vitamina C, deoarece noi va aducem ciresea acerola. Cele mai bune fructe sunt combinate in natura noastra de vitamina C si va poate oferi o ingrijire optima oricand si oriunde.

2. Painea neagra este mai sanatoasa decat painea alba
Painea neagra este asociata in mare parte cu cereale integrale de inalta calitate. Dar aceasta este adesea o inselaciune intentionata! Majoritatea sortimentelor de paine neagra contin faina de grau cu continut scazut de nutrienti, iar ca „colorant” se adauga extract de malt sau sirop de sfecla de zahar.

Painea presupusa sanatoasa are, prin urmare, un continut scazut de fibre si contine zahar. Nici o firimitura de aici nu este sanatoasa!

3. Produsele usoare imbratiseaza silueta
Produsele usoare sunt produse care contin cu cel putin 30% mai putine grasimi sau zahar decat produsele lor care nu sunt usoare. Dar imaginea lor „usoara” este doar o inselatorie si unul dintre cele mai mari mituri ale dietei din toate timpurile!

Pentru a putea oferi produsele cu grasime redusa, grasimile sunt indepartate. Gustul are deseori de suferit si pentru a compensa, se adauga substante noi care modifica cu greu numarul de calorii. Unii dintre acesti aditivi nu au fost inca suficient studiati si pot provoca diverse interactiuni si intolerante.

Pe langa proteine ​​si fibre, grasimea nu numai ca ofera energie, ci si te umple. Acest lucru este subminat de lipsa de grasime din produsele usoare si chiar stimuleaza foamea.

Dar nu exista doar produse usoare cu continut scazut de grasimi, ci si bauturi „fara zahar”. Desi acestea nu contin zahar conventional, se adauga indulcitori pentru ca acestea sa continue sa aiba gust dulce. Cu toate acestea, aceste substante pot provoca si reactii adverse si pot creste pofta de mancare.

Concluzie: Cu produse usoare, corpul si psihicul sunt determinate sa creada ca se presupune ca facem ceva bun pentru noi insine. Cu toate acestea, ele nu sunt cu adevarat prietenoase cu silueta sau chiar sanatoase si pot duce chiar la cresterea in greutate!

4. Puteti manca cate fructe doriti si fructoza este sanatoasa
Legumele si fructele ar trebui sa fie intotdeauna pe lista unei diete echilibrate. Dar poti sa mananci prea mult din el? De fapt, fructele, spre deosebire de legume, necesita o anumita retinere. Fara indoiala ca fructele contin multe vitamine, enzime si fibre importante, dar si multa fructoza.

Numele duce la o judecata gresita: fructoza, cunoscuta si sub denumirea de fructoza, nu este mai sanatoasa decat zaharul conventional. Organismul nostru nu face distinctie intre diferitele tipuri de zahar si trebuie consumat doar cu moderatie.

5. Dextroza provine din struguri
Si in timp ce vorbim despre zahar, cuvantul dextroza sugereaza ca dextroza este extrasa din struguri normali. Dar nu este cazul! In zilele noastre glucoza este obtinuta din amidonul de cartofi, grau si in principal porumb.

Amidonul nu are in mod normal gust dulce, dar dupa un proces chimic, asta se schimba. Enzimele artificiale descompun lanturile de carbohidrati (care formeaza amidonul) in blocuri individuale. Aceasta produce zahar, care este transformat in glucoza.

6. Grasimea te ingrasa
Grasimile sanatoase nu te ingrasa! Desi grasimea are mai multa energie decat proteinele sau carbohidratii, acizii grasi nesaturati si omega 3 au un efect pozitiv asupra sistemului nostru cardiovascular. Ele te pot ajuta chiar sa slabesti, deoarece iti stimuleaza metabolismul.

Acum se crede ca fobia grasimilor a facut ca obezitatea sa se extinda. Grasimile valoroase sunt inlocuite cu zahar sau carbohidrati si pot duce la cresterea in greutate.

Miturile nutritiei sale acum 201905 4

7. Omul are nevoie de carne
Carnea a fost o parte importanta a homo sapiens in timpul evolutiei, dar este carnea esentiala si astazi? De fapt, aprovizionarea noastra cu alimente este atat de diversa in zilele noastre incat putem manca bine fara carne si totusi putem fi aprovizionati in mod adecvat.

Produse vegetale, oua
Gama noastra de alimente astazi este atat de diversa incat putem manca bine fara carne si putem fi totusi aprovizionati in mod adecvat.

Produsele vegetale, ouale, produsele lactate si suplimentele alimentare, cum ar fi Happy Slim Shake, contin atat de multe proteine, incat ne putem lipsi de carne. Dar carnea contine nu numai proteine, ci si vitamine si minerale. Cu toate acestea, continutul lor nu este atat de mare incat sa nu poata fi inlocuit cu produse vegetariene. In special, tendinta catre produse usoare cu continut scazut de grasimi si animalele crescute „cu continut scazut de grasimi” asociate duc la descompunerea mineralelor din carne.

Concluzie: Oamenii aveau nevoie de carne pentru dezvoltarea lor, dar din cauza cantitatii mari de alimente disponibile, o dieta pur vegetariana este absolut inofensiva.

Acestea au fost cele 7 mituri ale noastre nutritionale care sunt gresite. Pe care dintre mituri le cunosteai si stiai deja ca nu sunt adevarate?

Distribuie acest articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *